Diabeloop’s DBLG1 lanceringscampagne: leven zonder onderbrekingen!

Een krachtgevende emanciperende en inspirerende campagne

Datum

Delen

Facebook Twitter Linkedin

Ter ondersteuning van de commerciële lancering van DBLG1, onze eerste AID (Automated Insulin Delivery: automatische insuline-afgifte), lanceert Diabeloop een communicatiecampagne rond het concept dat elke persoon met diabetes type 1 een leven zonder onderbrekingen verdient. 

Een inspirerende emanciperende campagne die aansluit bij de missie en denkwijze van Diabeloop

Elke persoon met diabetes type 1 zou minder tijd moeten kunnen besteden en zich minder druk hoeven maken om het managen van zijn of haar chronische aandoening, omdat:

Wanneer je geest bevrijd is van de mentale belasting van diabetes, kun je pas echt genieten van al het moois in het dagelijkse leven. Tot op zekere hoogte wordt elke gewone handeling in je leven buitengewoon, omdat je er in alle vrijheid van geniet, zonder onderbrekingen!

Lifestyle-momenten in het middelpunt van de campagne 

Klik hier voor een overzicht van de campagne.

> Verwen jezelf zonder onderbrekingen

Op een zonovergoten dag gaan twee vrienden picknicken in het park en delen ze een pizza. Ze genieten duidelijk van dit moment zonder onderbrekingen! 

> Voel het tempo zonder onderbrekingen

Er hangt liefde in de lucht… In hun woonkamer luistert een stel naar vrolijke muziek op de radio in de woonkamer. Samen improviseren ze een dans, waarbij ze nieuwe moves proberen en elkaar een beetje plagen. De vrolijke uitdrukking op hun gezicht spreekt boekdelen. 

> Ga verder zonder onderbrekingen

Een vrouw is aan het rennen, sterker, sneller… Met haar doelen voor ogen blijft ze geconcentreerd en overtreft ze zichzelf om verder te gaan. 

> Zelfstandig zijn zonder onderbrekingen

Een jongeman bereikt een belangrijke mijlpaal in zijn leven: hij wordt zelfstandig en verhuist naar zijn eerste appartement. Nieuwe verantwoordelijkheden wachten nu op hem. Hij is ambitieus en geeft zijn toekomst vorm door nieuwe projecten te bedenken.

> Ga je uitdagingen aan zonder onderbrekingen

Een chef in een restaurant bakt een heerlijke taart. Hij is dynamisch en geconcentreerd aan het werk en klopt slagroom met een handmixer. Hij is gepassioneerd aan het werkbezig, geïnspireerd door zijn creativiteit.

> Blijf groovy zonder onderbrekingen

Een muzikant geniet van een rustig moment. Ze speelt op haar akoestische gitaar en beleeft elke noot van haar melodie intens. Ze voelt zich ontspannen en geconcentreerd. Voor haar is muziek een manier om te ontsnappen, om met zichzelf bezig te zijn, zonder aan iets andere anders dingen te hoeven denken. 

De campagne, ontworpen in samenwerking met Grama Studio, een creatief Parijs bureau, ging 2 juni van start voor de inhuldiging van ATTD en zal gedurende 2021 lopen op de markten van Diabeloop, op de netwerken van Google & Facebook en in de vak- en patiëntenmedia. 

Deze campagne is voor jou. We hopen dat het jou en/of je geliefden zal inspireren en kracht geven! 

Als je onze visie deelt, vertel het dan gerust verder!